Friday 22 September 2017

Forex Morning Handel Ea Rar


Home / Forex oggend handel aflaai: 42076 19142 Forex oggend handel aflaai Jy moet besef dat, omdat ons moet vinnig optree en die prys voortdurend beweeg, ek don t tyd om te stop verlies en winsdoelwit bereken absoluut exactly. So hier is hoe die stelsel lyk op die grafiek: Laat s nou die installering van die verskillende komponente en gaan dan deur die hele stelsel in meer details. At am (GMT tyd) jy kyk na die kartering platform en besluit of jy die handel sal oopmaak (meer op die reëls later) As die voorwaardes voldoen word. hoe om dit te gebruik om te betree en die uitgang van die ambagte, hoeveel kapitaal wat jy nodig het vir verhandeling, hoe om jou risiko en so on. Result van die dag te bestuur: As jy die stelsel is die handel met 1 standaard baie, sal jy verdien 2000 hierdie twee weke net hierdie twee weke was buitengewone selfs vir hierdie system. Anyway, ek kan nog steeds t verduidelik die gedrag pre-2007 so 'n baie lang tyd gelede het ek besluit 'n volledige resensie daaroor te skryf nie, maar noudat ek die verification bladsy, dit is 'n EA wat pas perfectly. Seven meer kerse later die prys getref ons winsdoelwit en ons het 40 pips. We gaan lank (te koop) as en slegs as al die volgende voorwaardes voldoen word: ons kan sien dat Momentum is minder as 100 (maar bowenal 99,2) en CCI is ook onder 0, sodat ons betree Kort deur mark price. I sal die volume, wat die aantal baie ek m with. You handel sal groen kolomgrafiek op swart agtergrond te sien beteken check wat is ingestel op 1 uur tydperk. Nou het ons die grafiek in die korrekte tydperk, en ons sal die Forex Morning Handel template. We gebruik CCI met tydperk 60, bereken vanaf tipiese price. Trading toepassing sonder SL of bewegende SL sal uiteindelik lei tot Wipeout rekening. 27 Maart 2011. Oorspronklik bedoel as 'n handleiding handel stelsel wat net verg min daaglikse aandag, Forex Morning Handel sluit ook 'n deskundige adviseur wat. 9 Januarie 2015 Forex Morning Handel. deur Mark Fric My Forex Morning Handel stelsel het bewys dat 'n baie suksesvolle stelsel vir my, en ek is vol vertroue dat. Page 1 of 2 - Forex Morning Handel - gepos in Strategie monsters. Ek het bygevoeg dat dit bonusse, asseblief weer af te laai FMT zip lêer en dit sal daar wees. Toe ek aflaai Forex Morning Handel sien ek net aanwyser en 'n goed-discribed handleiding strategie. maar as ek hawe t tyd vir die handleiding handel ek besoek site weer en. Ten minste in die begin moet jy die aanwysers te lees vir yourself. This aanwyser is beskikbaar met hierdie boek (lêer Fx Morning Trade. ex4).Vir voorbeeld Momentum Don t staatmaak op hierdie indicator. This open die grafiek vir GBPUSD met standaard instellings. dit sal ons persoonlike sjabloon van toepassing op die grafiek, met al die nodige aanwysers, is etc. The makelaar tyd altyd afgerond tot 15 minute, so dit gewen t het. maar. I sal 'n opsionele komponent wat die handel vergemaklik deur die nagaan van die seine vir ons. Ons gebruik Momentum met tydperk 60, bereken vanaf tipiese price. Try dit weer te verduidelik my persoonlike Fx Morning Handel aanwyser en dan gesluit en herlaai Meta Trader. Installation is eenvoudig, en soortgelyk aan die aanwysers te installeer voordat. Ons kan die oop posisie ook sien in die terminale venster op die bottom. The Momentum by am kers was minder as 100 (maar bowenal 99,2) en CCI was ook onder 0, sodat ons deur die aangegaan n kort position. Before neem jy stelsel stap vir stap, sal ek jou 'n kort oorsig oor die Forex Morning Handel System. Also gee, sommige makelaars don t laat opstel Stop Loss en Wins teiken waardes op die mark order. Three meer kerse later die prys getref ons winsdoelwit en ons gemaak 40 pips. I sal alles in meer besonderhede, insluitend die opstel van die stelsel in die volgende afdelings verduidelik. Dit maak gebruik van toename van wisselvalligheid wat gebeur in die begin van die Europese handel sessie, plus unieke kombinasie van aanwysers wat ons gee 'n hoë waarskynlikheid beraming van die rigting van die toekoms movement. The stelsel is gebaseer op die wisselvalligheid toename wat gebeur aan die begin van die Europese handel sessie en gebruik 'n seleksie van aanwysers om ambagte met 'n hoë wins potensiaal te kies. Forex Morning Handel Birt se EA review Forex oggend handel aflaai. Waardering: 81/100 Alle: 269 A Simple Londen Breakout geword Januarie 2007 Status: Elke nuwe idee lyk gek op die eerste 1580 Posts Hier is 'n eenvoudige Londen tempo strategie wat gebaseer is op 'n variasie van my BoxFibo aanwyser van my Londense Progressiewe Strategie draad. Ek vereenvoudig die aanwyser op die eerste inskrywing punte net tussen wat normaalweg sou wees om die 27 en 38.2 fib uitbreidings aan beide kante van die boks te plaas. Ek didn t wil dit uit te brei verby die 38,2 uitbreiding, hoewel dit feasibly bereik kan word nie, want hoe verder weg ons ons teiken beweeg, die moeiliker dit is om die beoogde doelwitte te bereik as dit beweeg in verhouding tot die boks grootte. Ek wou seker maak ons ​​het 'n hoër waarskynlikheid van die bereiking van ons doelwit. Die winsdoelwit lyn is noukeurig bereken is om dieselfde hoeveelheid pitte as die boks grootte produseer. Dus, as jou boks grootte was 40 pitte, moet jou winsdoelwit lyne presies 40 pitte van jou inskrywing punt. As gevolg van die kleiner boks grootte, hierdie is nie bedoel om 'n ton van pitte gryp, maar om hopelik verhoog die suksessyfer ons ambagte. Jy sal nodig hê om die aanwyser op 'n 15 minuut grafiek. Die aanvang van die tyd geplaas 3:00-06:00 GMT, wat is die 3 uur in die aanloop tot die Frankfurt oop (of jou makelaar se GMT tyd is nie GMT 0, sal jy nodig het om die tye dienooreenkomstig aan te pas na gelang van jou makelaar s GMT tyd). My makelaar is GMT 1 so ek begin om 4:00-07:00. Die voor die hand liggende rede waarom ons sit dit voor die Frankfurt oop is op die kassie om getrek voordat die wisselvalligheid skop in en voor die breakouts voorkom. Met betrekking tot die ambagte wat plaasvind, kan jy dit hanteer verskeie maniere. Jy kan a) die eerste handel jy en net maak 'n mens handel 'n nag, wen of verloor, of: B) al die ambagte wat hulle voordoen neem, is dit jou keuse. As jy handel met behulp van opsie B) en nog oop ambagte wanneer die nuwe boks vorms, kan jy die handel te verlaat til dit treffers óf jy winsdoelwit of tot stilstand kom uit, of jy kan al oop ambagte te sluit voor die aanvang van die nuwe boks rondom 03 : 00 GMT of jou handel is in die inkomstestaat nie, en dit is wat ek verkies om dit te doen nie om die ambagte oorvleuel. Ek verkies om die laasgenoemde veral omdat as ek besluit om 'n Martingale tipe benadering inkorporeer, ek moet die nuwe lot grootte wat ek nodig het om te gebruik voordat die volgende handel hom voordoen weet. Die lekker ding is dat jy regtig don t sien 'n baie ambagte in 'n ry wat verloorders. Die mees ek vyf vlugtig na was 4-5 in 'n ry, sodat jy kan met 'n Martingale styl benadering te eksperimenteer en te verhoog baie op jou verloorders om te vergoed vir jou verliese. Neem 4-5 lae verspreiding pare (dws euro / dollar, USD / JPY, en so aan) en speel rond met dit oor die volgende paar dae en gedurende die naweek en dan begin op Maandag, die 12de, sal ek kies uit 'n paar pare en toon 'n paar voorbeelde van hoe die ambagte sou ontvou. Jy moet ongeveer sien om 'n 65-75 oorwinning verhouding algehele. Die pare Ek sal monitering is: euro / dollar GBP / USD USD / JPY Euro / JPY USD / CHF Ek hoogs stel voor om nie ambagte te neem indien die boks grootte is oor 40-50 pitte op alle pare. Oor die algemeen, dit is omdat 'n groter prys beweging reeds voor die oop plaasgevind het en sal dit moeiliker maak om uit te reik teikens. Ek se nie dat dit onmoontlik is, maar gebruik jou gesonde verstand voordat jy enige ambagte te plaas. Martingale strategieë inherent riskant en nie aanbeveel nie, tensy voldoende kapitaal is geredelik beskikbaar is om jou rekening te beskerm teen die moontlikheid van 'n marge oproep. Asseblief gebruik behoorlike Geldbestuur te alle tye. Bug vaste in beide aanwysers. Danksy sangmane vir die oplossing. Nuwe aanwysers en templates gelaai. 2010/04/12 Net 'n klein noot, ek het die twee aanwysers en templates in 'n post 1 opgedateer met die veranderinge in die kode wat nightyhawk gemaak wat die MaxBoxSize parameter en die vermoë om die vlak van kleur verander ingesluit. Die Fibcolor insette parameter verwyder as ek sien geen verandering wanneer die insette verander. As jy 'n 5-syfer makelaar, voeg 'n ekstra om die korrekte MaxBarSize kry. 2010/04/15 Baie dankie aan Steve Hopwood vir die wysiging van een van sy EA s om hierdie strategie te pas. Die huidige weergawe is van post 292 2010/04/19 aanwyser veranderinge deur sangmane en squalou nou opgeneem in te sluit wat jy nou die kleur van die boks kan verander as die boks is groter as die MaxBoxSizeInPips insette. Jy kan ook pas die SessionEndTime kleur as goed. Jy kan nou ook die intreevlak en wins teiken vlakke verander. Die standaard vlakke nou die aanwysers is noukeurig opgestel om die wins teiken van jou inskrywing ooreenstem met die boks grootte. Daar is ook 'n LevelResizeFactor parameter wat bygevoeg waarmee jy verfyn die vlakke as jy wil hê dat hulle verskil van die boks grootte, maar die behoud van die boks as basis Byvoorbeeld, as jy dit stel om 0.7 (1.0 is die standaard vir 'n normale handel), dan alle vlakke sal aangepas word asof die boks was eintlik benoud deur hierdie faktor, nog gesentreer om die werklike boks. Post 357 het 'n paar voorbeeld foto's en 'n meer gedetailleerde verduideliking. Dankie kry almal vir hul bydraes. 2010/04/22 V7 van die aanwyser het die volgende verbeterings: - programme - stelle stelsel-wye algemene veranderlikes vir gebruik saam met die onderstaande behandel. Squalou het verander Steve Hopwoods s (aangebied op post 138 en hier aangeheg), gaan lees dit na die skrifte basiese gebruik kry. Hierdie nuwe script sal voordeel trek uit die verbeterings bygevoeg V7 aanwyser, sodat jy nie nodig het om toegang / TP / SL waardes nie met die hand te voer. Hier is hoe om dit te gebruik: -1- laai die -2- sleep die script om die grafiek, en kliek OK, wat is dit. Die script sal outomaties vervang insetwaardes links na 0 met die ooreenstemmende inskrywing / TP / SL vlakke vir die BuyStop en SellStop bestellings dat die aanwyser het bereken met behulp van jou aanwysers insette, sodat jy nie t moet met die hand insette hulle. Jy kan die script gebruik op kaarte oop met verskillende pare elk. Gebruik die sleutel tot die skep GlobalVariables wys. Jy kan hul waardes direk daar verander, sal dit beteken nie die mense wat deur die script. Hulle sal opgedateer outomaties wanneer 'n nuwe boks die volgende dag is gevorm. 2010/04/28 V8 het die volgende bygevoeg insette Hierdie weergawe sal toelaat om SL hou / TP vlakke in min / maks beperkings op dae met 'n te hoë of te lae pre-tempo wisselvalligheid. Dit het 2 meer insette wat optree as vak grootte limiters. Don t wil jou TP / SL vlakke afgaan die dak Net stel die aan watter boks grootte wat jy don t wil oorskry, en dat is dit. En vir daardie dae waar jy dink dat die boks te klein is, en jy kan seker oes meer pitte as wat die klein groen strook stel. dan net het die. Natuurlik, soos gewoonlik, ignoreer die waardes (verstek 0) gewen t verander die gedrag van die vorige weergawes aanwyser. net om te hou jy voel by die huis. Danksy squalou vir al die verbeterings. Indien u enige tegniese vrae oor die aanwyser of script parameters, asseblief PM squalou direk, dankie. 2010/04/29 Volledige pakket is nou bygevoeg in 'n zip-lêer wat nou sluit in: Steve Hopwoods EA (gewysig deur squalou) Aanwysers (New V.9.1 aanwyser) Scripts Enige vrae het, kan PM of e-pos squalou vir besonderhede. 2010/05/06 'n Alternatiewe instelling word tans getoets begin in 'n post 647. Die alternatiewe instellings en reëls kan gevind word in 'n post 506 2010/05/11 v4.0 weergawe van die EA. - Bygevoeg volgkeerverlies vermoë TrailingStopPips (0) - pitte aan die StopLoss agter wanneer 0 nie sleep toegepas (vaste SL soos voorheen). TrailingStopStep (1) - sleep SL sal spring deur hierdie bedrag in plaas van agter by elke tik (help limiet die aantal gestuur bestellings, en daarom bestel verwerping). - Bygevoeg wins uitsluiting in na vaste wins: (. Geïnspireer van Steve se MPTM EA) - Alle oop / hangende transaksies sal gesluit wees wanneer die EA is nie gelaai - vervang orde verwante funksies met weergawes van hulle. (Sal 10 keer weer probeer op die regte tyd intervalle indien oproep versuim). - Wanneer MagicNumber is 0, 'n unieke MagicNumber is geskep deur die EA, sal MagicNumbers verskillende vir elke paar / tydsraamwerke wees. Dit help loop die EA op verskillende pare / tydsraamwerke sonder om die MagicNumber die hand te verander. - Bygevoeg Alert wanneer die aanwyser instellings Globale veranderlikes nie gevind kan word. Die EA sal ophou handel in hierdie geval. - Fix: in V3.0, is objPrefix verstek waarde nie ingestel op. 2010/05/20 Dit wys die punte op die aanwyser vir jou. 2. waar sal jy jou koop orde te bring. op 27 fib uitbreiding. 38.2 fib uitbreiding. indien beide is ok, waarom jy die ander een nodig het. cant ons los 'n nommer Weereens, kyk na die aanwyser. Jou inskrywing punt is reeds daar vir jou. Die inskrywing punte word bereken word net bokant die 27 uitbr. op die eerste aanwyser en net bokant die 38,2 uitbr. en die tweede weergawe van die aanwyser. Die uitbreidings het niks te doen met die toetrede, hulle is net vir verwysing. Jy is nie gedwing word om óf een gebruik, ek het net die tweede aanwyser as 'n ander opsie bygevoeg. Gebruik alles wat een maak jy gemaklik met behulp van voel. Onthou net, as jy die tweede aanduiding dat jou wins teiken lyne meer en meer moeilik om te tref sal versprei gebruik. 3. As stoploss is by ander kant, dan risiko beloning is minder as 1: 1, wat jy genoem 70-80 oorwinning koers, wat sou traslate te wees of 'n effense positiewe getal. is dit korrek Ja, die R / R is minder as 1: 1, maar nie veel nie. Hipoteties, as ons gebruik die winsdoelwit en Stoploss wissel van die grafiek hierbo en neem 10 ambagte en gebruik 'n 70 suksessyfer, sou ons dit het: Nou, as jy dit doen 10 ambagte per dag x 5 dae in 'n week, sal jy eindig met 305 pitte. Ek d sê dit is 'n baie beter as om, wouldn t jy ek weet baie van die handelaars wat wil graag net 20 pitte per dag het, laat staan ​​61 Ja, daar is 'n beter stelsels daar buite, maar ek twyfel of daar is 'n menigte as simplistiese as hierdie. Onthou, daar is mense daar buite wat die FAP Turbo en Megadroid EA se prys, en jy maak net 5-7 neut wins per handel en tog 100-200 pit stop verliese. Ek sal dit enige dag van die week te neem. 4. in die sjabloon. Ek verander die tye 05:00, 08:00 (my makelaar is GMT 1), maar die inskrywing uittreevlakke didnt verandering, maar die boks is OORGETEKEN Ek is nie seker wat jou vra, maar die inskrywing en wins teiken lyne moet verander as die boks grootte verander. Kan jy 'n pic van wat jy weer probeer om te verduidelik plaas, wat sal help om. 5. sou jy handel net Europa pare aangesien dit Londen b / a. het jy soortgelyke b / a vir die Amerikaanse. wat is die beste paar om handel te dryf vir Londen Die strategie werk die beste met die GBP / USD. Omdat hierdie paar ambagte liggies buite Londen handelsure, die oplewing in die handel elke oggend in die VK gee dit 'n opening mark, wat die strategie lyk om te ontgin. GBP / USD handel is feitlik nie-bestaande tydens Asiatiese handelsure. Wanneer Londen open egter die GBP / USD verantwoordelik vir byna 'n kwart van alle forex. Wisselkoerse met meer deurlopende, 24 uur per dag handel sal minder van 'n duidelike oop / het naby as hulle deur die verskillende handel sessies te slaag. Byvoorbeeld, die dollar / JPY, wat Forex aktiwiteit oorheers tydens Asiatiese handelsure (78 persent van die volume), rekeninge nog vir 17 persent van die saak tydens Europese uur. So, soos jy kan sien die Londense handel sessie kan elke paar wat jy handel beïnvloed, net trek 'n grafiek en sien vir jouself. As ons kyk na die diagram, kan jy sien hoe die 4 hoofvakke het die hoogste aktiwiteit in die Londense sessie. 6. wat jy genoem het kan jy 'n paar keer betree, moet ons hou die herindeling van die boks. As sodat jy laaste 3 ure neem Nee, jy nie t teken die boks. Die aanwyser getekend outomaties elke dag by watter tyd speel af in die parameters. Sodra die boks getrek word na die Frankfurt oop, is alle ambagte op grond van hierdie vlakke totdat 'n nuwe boks die volgende aand is getrek. Vir meer inskrywings, sodra die prys terug op terug onder ons oorspronklike beginpunt of terugslae en tref die teenoorgestelde inskrywing punt, jy het die diskresie om bykomende ambagte te voer as jy kies. Ek sal almal meer voorbeelde van hierdie show op Maandag. Dit wys die punte op die aanwyser vir jou. Weereens, kyk na die aanwyser. Jou inskrywing punt is reeds daar vir jou. Die inskrywing punte word bereken word net bokant die 27 uitbr. op die eerste aanwyser en net bokant die 38,2 uitbr. en die tweede weergawe van die aanwyser. Die uitbreidings het niks te doen met die toetrede, hulle is net vir verwysing. kleur blou Jy is nie gedwing word om óf een gebruik, ek het net die tweede aanwyser as 'n ander opsie bygevoeg. Gebruik alles wat een maak jy gemaklik met behulp van voel. Sjoe. groot verduideliking. baie dankie mer071898. Ek sal papier handel te doen vir 'n week. sal doen groot 4 pare geword Mei 2006 Status: Lid 809 Posts Aangesien Amerikaanse makelaars nie toelaat dat een te verskans, hoe kry jy filter diegene valse breakouts geword Januarie 2007 Status: Elke nuwe idee lyk gek op die eerste 1580 Posts Sit 'n EMO 84 op jou grafiek wanneer die EMO is in die boks vir 'n dag wat ons t handel don. Dit die nodigste in die boks wanneer dit raak net die kante nie 'n probleem dan is dit ok. wanneer boks bo EMO toe net op soek na verlang wanneer die prys is laer as net kortbroek. ingmarforex, ek waardeer die insette. Een vraag, is die EMO stel om toe te maak of iets anders Laat ons weet as jy dit toets uit en as jy het uitgehelp. Vir diegene wat wil om die 84 EMO op jou grafiek te neem, voel vry om dit te doen. Ek sal net gebruik te maak van die Londense Breakout aanwyser net op hierdie draad vir nou. Dankie dat jy jou stelsel en aanwysers. Jy is welkom. Dankie vir die strategie. Seker lyk groot op GU en GJ. Dit blyk dat daar byna geen foute op hierdie twee pare wees. Op die rug ander beproef EU en EJ en EUR / GBP het net 50 tot 60 suksessyfer terwyl UJ lyk 70-80 suksessyfer het. Ek het die strategie tweaked vir my verhemelte 'n bietjie. Hier is my Tweak: Die tempo is 7-10 GMT. Ek neem die handel 5 pitte onder of bo die boks en my TP op fib waarde van 161,8. 0-100 synde die lae en hoë van die boks. SL om 5 pitte onder of bo die boks teenoorgestelde van my handel. Bly om te sien dit werk vir jou, ek hoop jy het sukses met jou Tweak. Ek wil net om seker te maak die draad kom nie t raak te gebombardeer met almal se variasie al. As jy 'n ander strategie of variasie, asseblief oop 'n ander draad en bespreek dit daar as ek wil nie enige verwarring uit die oorspronklike strategie het, dankie. Sjoe. groot verduideliking. baie dankie mer071898. Ek sal papier handel te doen vir 'n week. sal doen groot 4 pare Ek probeer so duidelik as moontlik te wees, maar soms jy moet net weer Itereer wat jy sê om seker te maak mense verstaan ​​alles. Voel vry om enige vrae te vra en ek sal hulle verhoor die beste wat ek kan vir jou. Nou hou in gedagte, ek m net met behulp van die groot pare omdat die meeste handelaar e vertroud is met hulle en is meer dikwels verhandel. Jy kan dit gebruik op 'n paar, ek verkies net om dit te gebruik op pare met 'n lae versprei na my wins potensiaal te maksimeer. Sedert Amerikaanse makelaars nie toelaat dat een te verskans, hoe doen jy filter diegene valse breakouts Eerstens, daar is geen verskansing aangaan, jy is net in een handel oor 'n paar op 'n slag. Jy is óf om gestop uit of het reeds getref jou winsdoelwit voor enige ander ambagte word geneem. Draad: FX Morning Handel EA Forex Morning Handel. Dit is 100 meganiese stelsel met 'n duidelike reëls dit plaas 'n handel 'n dag in die oggend. Dit kom nie t vereis dat jy jou posisie te kyk, die handel treffers die wins of verlies outomaties. Dink net wat jou handel dag lyk soos volg: In die oggend sal jy kyk na die kartering platform en besluit of jy die besluit handel op grond van die reëls van Forex Morning Handel stelsel sal oop As die voorwaardes voldoen word, sal jy net 'n handelsmerk te plaas en loop weg. Dit is alles. Jy don t nodig het om te sit in die voorkant van die skerm, die monitering van jou poste. Die vakbond sal óf getref wins teiken of outomaties stop verlies. Ek probeer dit backtest en dit is nie winsgewend Dit se sukses as daar 'n goeie tendens Slegs as daar nie duidelike en sterk tendens Dit maak dat baie Verliese Meer Thant Sukses Trades Kies 'n kategorie te kies uit: - Kanselleer Forex Morning Handel. Dit is 100 meganiese stelsel met 'n duidelike reëls dit plaas 'n handel 'n dag in die oggend. Dit kom nie t vereis dat jy jou posisie te kyk, die handel treffers die wins of verlies outomaties. Dink net wat jou handel dag lyk soos volg: In die oggend sal jy kyk na die kartering platform en besluit of jy die besluit handel op grond van die reëls van Forex Morning Handel stelsel sal oop As die voorwaardes voldoen word, sal jy net 'n handelsmerk te plaas en loop weg. Dit is alles. Jy don t nodig het om te sit in die voorkant van die skerm, die monitering van jou poste. Die vakbond sal óf getref wins teiken of outomaties stop verlies. hey vriend sal jy asseblief wys ons 'n paar gevolg van hierdie EA Forex Forum mt5 makelaars kliënte. Elke forex makelaar bied sy eie terminale egter die grootste deel van makelaars en handelaars eens in die keuse van Meta Trader 4 en Meta Trader 5 terminale. Hierdie forum is geskep vir diegene wat die terminale van Meta Trader reeks verkies in die handel op die Forex. Forex Forum mt5 die hoofdoel van kommunikasie by Forex-forum, gewy aan die saak. Forex Forum mt5 deel dit op Forex Forum, wat verband hou met die vrae van Forex gehalte diens. Jy kan 'n opmerking oor jou makelaar vertel voordele of nadele van die werk by Forex daarmee te verlaat. Die totale handelaars resensies van makelaars vorm 'n gradering. In hierdie gradering kan jy die leiers en buitestaanders van die Forex dienste mark te sien. Gratis besprekings by die Forex Forum mt5 Jy is 'n handelaar en wil dan ontspan Forex Forum gratis gesprekke is vir jou. Daar is geen twyfel dat die gesprek oor onderwerpe naby aan Forex mark is voorkeur. Hier sal jy grappies oor handelaars, karikatuur van Forex makelaars en full-koers Forex af top vind. Bonusse vir kommunikasie by Forex Forum mt5 Hierdie forum is geskep deur handelaars vir handelaars en is bedoel vir die afleiding van die wins. Maar elke pos op die Forex forum gee die skrywer 'n forex bonus. wat gebruik kan word in forex by die oop met een van die forum se borge rekening. Hierdie klein geskenk word aangebied met die doel om professionele handelaars vir bestee tyd beloon op ons forum. Ons waardeer jou keuse van Forex forum mt5 as 'n platform vir kommunikasie. Alle tye is GMT 2. Die tyd is nou 20:05. Gedryf deur vBulletin 2000 - 2016, Jelsoft Enterprises Ltd Ontwerp deur Insta Media Group

No comments:

Post a Comment